2010. 06. 27.

Az első horgolt nyakláncom

Az NLC Gyöngyök Fórumon kapott rengeteg segítséggel elkészültem az első horgolt nyaklánccal. Az ott tanult elméleti alapokkal nagyon könnyen sikerült, ha én ezt előre tudom, hamarabb belevágok

Először 6/0-ás gyöngyökkel próbálkoztam, 20-as horgolócérnával és 1,5-ös horgolótűvel. Egy esti kísérletezés, egy napi pihentetés után a harmadik este sikerrel jártam. Fidji iránymutatásával - miszerint a fölös gyöngyöt egyszerűen össze kell törni - még az sem okozott túl nagy gondot, hogy egy helyen eltévesztettem a felfűzést.

Nem hibátlan, de nagyon büszke vagyok rá. Majd szorgalmasan gyakorolok, hogy a továbbiak jobban sikerüljenek Igaz, elég brutál darab lett, de így nyáridőben talán nem különösebben kirívó.

Már készül a következő kisebb gyöngyökkel...




7 megjegyzés:

  1. Nagyon szuper lett, nekem is meg kéne tanulnom a horgolást egyszer csak. :)

    VálaszTörlés
  2. Csodálatos minden munkád, örülök, hogy rátaláltam a blogodra. Biztos vagyok benne, hogy gyakori látogatód leszek!! A horgolással kapcsolatos büszkeségedet teljesen megértem, én is most próbálkozom, de ilyen szép alkotást még nem sikerült összehoznom. Azért nem adom fel...

    VálaszTörlés
  3. Én feladtam az ilyen sima horgolást... Egyszer próbáltam 8-as gyöngyökkel, és szorosan csináltam, mert a töröknél is az a lényeg. Vagy itt lazán kell??? Mi a titka? Mert a kezdéshez már tudok egy titkot... de a szépséghez még nem...

    VálaszTörlés
  4. Szuper ez is. Én is ki szeretném próbálni a horgolást a közeljövőben, mert nagyon tetszik. :-) Majd jövök segítségért is , ha elakadnék. :-)

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok!!! Szép munka. Érdemes kitartani, én egy évig próbálgattam s nem igazán akart összejönni, aztán lassan rájöttem, és örvendek, hogy nem adtam fel.

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm. Szívesen segítek, ha tudok.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...