2010. 11. 28.

Orgona novemberben?

Ezekbe a matt lila kásákba még augusztusban Szálkán szerettem bele. Azt is rögtön tudtam, hogy ezüst közepű lilával fogom kombinálni, csak azt nem, hogy mi lesz belőlük.
Amikor Magyar Gabinál a napokban megláttam egy hasonló gallért, eszembe jutott, hogy ezt a mintát már milyen régóta meg akartam fűzni. Még mintagyűjtő internetes barangolásaim elején találtam rá először valahol, de akkor még nem voltam elég gyakorlott, hogy a forrást is feljegyezzem, de végül nem is volt rá szükség, mert Gabi a mintarajzot is közzétette, amiért nagyon hálás vagyok.
Sajnos a fényviszonyok még így késő délelőtt sem igazán megfelelőek, így a színét nem adják vissza a képek, de majd napos időben újra próbálkozom a fotózással.




7 megjegyzés:

  1. Csodaszép, így borús időben fényképezve is :) Gratulálok.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép ez a gallér.Tetszik a színe!

    VálaszTörlés
  3. Pazar! Nagyon szívesen látok ilyen orgonát -akár novemberben is:)))

    VálaszTörlés
  4. Csodálatosan szép! Gratulálok, nagy munka lehetett!!!

    VálaszTörlés
  5. Bellisimo y original idea, gracias por el enlace.....saludos.

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörűszép!! Ritkán használok lilát, de ezt a matt változatát én is nagyon kedvelem.
    :-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...