2011. 10. 28.

Jégvirág

Az idei szálkai táborban egyik társunk mutatott egy gyönyörű, fehér-kristály virágos gyöngygallért. Azonnal tudtam, hogy feltétlenül kell egy hasonlót fűznöm.
Most kicsit bajban vagyok, mert illene megnevezni, ki is Ő, de semmi nyomát nem láttam, hogy az Internet nyilvánossága elé állt volna valamilyen bloggal vagy honlappal, ezért nem érzem felhatalmazva magam, hogy közhírré tegyem kilétét.

Mindenestre:
Kedves Kati! Ha véletlenül olvasod ezt a bejegyzést, engedd meg, hogy ezúton is megköszönjem az inspirációt! Remélem, Neked is tetszik ez a változat is (meg remélhetőleg a többi is, ami ez alapján készült).




12 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik. Egy menyasszonyi ruhához is el tudom képzelni. :)

    VálaszTörlés
  2. Én láttam élőben is Pesten. Csodacsipke!

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok.
    Nagyon tetszik!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Irigyellek Benneteket, akik élőben láthattátok, mert így fényképen is lélegzet elállító! Milyen lehet a valóságban? Nagyon gratulálok Valika, ismét nagyot alkottál!!!!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépséges, persze élőben biztosan még gyönyörűbb!!!

    VálaszTörlés
  6. woow, it's so amazing necklace! such a labourious project. I want to wearing this cause everyday:) Have you ever seen soutache jewellery? I make soutache and wire- wrapping method. I'll visit your blog. Pozdrawiam z Polski!:)

    VálaszTörlés
  7. Előkerültek a fehér-kristály gyöngyeim. Úgy fűznék valami ilyen csodát. De még nem tudok ettől a csodától elvonatkoztatni. Majd megjön a megfelelő ihlet, és fűzök valami saját variációt egy csodacsipkére. Addig néha visszajárok gyönyörködni.
    Puszi!

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörű lett, nagyon tetszik ez a csipke szerű nyakék! :)
    Az ilyen munkákat mindig gyöngyfűző cérnára kell fűzni, nem damilra, ugye?
    További jó munkát :)

    VálaszTörlés
  9. Gyönyörű ez a nyaklánc, esküvőre szeretném elkészíteni a sógornőm részére, neptáncos volt régen, illenék hozzá! Segítséget, rajzot kaphatnék, köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Kriszta!
      Ahogy a bejegyzésben is olvashattad, kb. 9 évvel ezelőtt készítettem ezt a gallért. Rajzot én sem kaptam hozzá, hanem egy kész nyakék alapján készítettem el - kissé módosítva az eredetit. Az utolsó képen elég jól ki van nagyítva, az alapján biztosan meg tudod rajzolni magadnak. Segíteni annyit tudok, hogy készíteni kell egy gyöngyszalagot - nem feltétlenül ugyanilyet, és ahhoz kell hozzáilleszteni a az alsó, függőlegesen fűzendő részt. Javaslom, hogy nyomtasd ki a képet, tegyél fölé egy átlátszó papírt, és próbáld meg berajzolni rajta a szálmenetet, az sokat segít a fűzésmód megértésében, és ez alapján már biztosan meg tudod rajzolni a mintát is.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...