2011. 10. 02.

Kezdem utolérni magam...

Tudom, régen jelentkeztem. Azóta sok érdekes, pihentető és fárasztó dolog történt. Gyöngyfűző tábor Szálkán (ami az idén is szuper volt), három hét unokázás, a szabadság alatt elmaradt dolgokat is be kellett pótolni. Természetesen a gyöngyeimet nem hanyagoltam el annyira, mint a blogírást és -olvasást. De lassan újra visszazökkenek a rendes kerékvágásba, és mutatom, hogy mik kerültek ki a kezem alól. Mint például ez a háromválasztós tászli, amit még Szálka előtt fűztem. Igyekszem, ahogy időm engedi, azt is megnézni, hogy mások milyen izgalmasakat alkottak...


10 megjegyzés:

  1. Csodálatos munka.....szívesen megnézném a többit is....szemet gyönyörködtető látvány!

    VálaszTörlés
  2. Csodálatos munka.....szívesen megnézném a többit is....szemet gyönyörködtető látvány!

    VálaszTörlés
  3. Elegante y fino trabajo....bellisimo.....

    VálaszTörlés
  4. Igen, én is így vagyok ezzel, sőt még inkább ígyebb! :)))) Szóval eltűnök, és egyszer csak előkerülök! :)
    Gyönyörű ékszereket, szetteket alkottál!
    Imádni való mind!
    Gratulálok! :)
    Puszi!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép munka! Már nagyon vártam a bejegyzésed,mert szeretek nálad szemezgetni és ötleteket meríteni!

    VálaszTörlés
  6. Szépséges!!! Nagyon finom ez a fehér-kristály összeállítás!

    VálaszTörlés
  7. Csodaszép lett (ez is), örülök, hogy újra láthatok Tőled valamit!!! :-)
    Várom a többi szépséget is!!
    :-)

    VálaszTörlés
  8. Beautiful and elegante this white necklace.Congratulations!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...