2010. 05. 30.

Két mandala medál

Az első deEva újságcikke alapján készült (http://deeva.uw.hu/ oldalon a Minták alcím alatt a 25. Pink mandala), amit ezúton is köszönök Évának. Mivel ennél a darabnál - valamikor tavaly nyár elején - még azt sem tudtam eldönteni, hogy cérnára vagy damilra fűzzek-e egy ilyen medált, cérnával kezdtem és damillal fejeztem be. A tartása így nem az igazi, sőt a szálfeszesség sem, arról nem is beszélve, hogy nagyon kezdetleges gyöngykészletből kellett összeválogatni a hozzávalókat, azért én nagyon szívesen viselem. A minta az újra megfűzendők dossziéjában lapul, és biztos, hogy próbálkozni fogok még vele. A hozzá készült fülbevalót is cérnára fűztem, annak viszont kifejezetten tetszik a lágy esése.


Ez nagyjából ugyanakkor, egy régi, elszakadt tekla nyaklánc gyöngyeiből és akkori gyöngykészletem gazdagnak éppen nem mondható választékából készült. Csak úgy próbálkoztam, hogy mit tudok magamtól összehozni. Nem is biztos, hogy újból meg tudnám fűzni ugyanígy. De már csak azért is eltettem, hogy emlékeztessen a kezdetekre.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek lettek, gratulálok! :)

    VálaszTörlés
  2. He visto todo tu blog y tienes trabajos muy bonitos,me ha encantado visitarlo,saludos

    VálaszTörlés
  3. Cir, köszönöm.

    Puri, muchas gracias por tu visita y tus palabras agradables también.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...