2010. 08. 12.

Igazoltan távol

Régen jelentkeztem, bár az elmúlt időszak elég jelentős részét töltöttem a gyöngyök és gyöngyfűzők társaságában.
Felemelően csodálatos napokat éltem át a szálkai 9. Országos Gyöngyfűző Táborban.
Rengeteg elméleti ismerettel, gyakorlati tapasztalattal és kiváló embereket megismerve, élményekkel feltöltődve jöttem haza, tértem vissza a családomhoz, a munkámhoz, a hétköznapokhoz.
Szükségem volt majdnem egy hétre, hogy viszonylag tárgyilagosan tudjam mindezt megfogalmazni a nagyobb nyilvánosság számára, miután a szűkebb környezetemet kishíjján az őrületbe kergettem, annyiszor elmondtam, hogy milyen jól éreztem magam.
Köszönöm a tábor szervezőjének, Decsi-Kiss Marcsinak, az előadóknak, a gyakorlati munkát vezető oktatóknak és - természetesen - a táborlakóknak.
Már alig várom, hogy mikor kerül meghirdetésre a következő évi, jubileumi tábor, hogy jelentkezhessek.

Ezt a két sárközi csipkegallért készítettem el most. Nem tökéletesek, de igyekszem alaposan begyakorolni a technikát, hogy jövőre "felsőbb osztályba léphessek".


14 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy ennyire jól érezted magad. Nagyon szép lett a két csipkegallér!!

    VálaszTörlés
  2. Már hiányoltalak! Gyönyörű a két gallér, és olyan jó volt olvasni az élményeidről! Biztos szuper volt!

    VálaszTörlés
  3. A két szép gallér, és a lelkes beszámoló egy boldog szabadság szelét hozta,... jó olvasni jó híreket :)))

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy jól érezted magad, biztosan jó lehetett. :) A gallérok pedig szuperek, nekem főleg a színes tetszik nagyon! :)

    VálaszTörlés
  5. Csodás lehetett a táborban!és gyönyörűek a gallérjaid! :-)))

    VálaszTörlés
  6. A két csipkegallér nagyon szép!, a táborban töltött hét pedig biztosan nagyon szuper volt!
    :-)))

    VálaszTörlés
  7. Un trabajo espectacular y fascinante....

    VálaszTörlés
  8. Gratulálok a gyönyörű gallérjaidhoz. Örülök, hogy személyesen is találkoztunk és hogy jól érezted magad.

    VálaszTörlés
  9. Szuperek a gallérok, én élőben is láthattam, gratula !
    Jövöre veled ugyanott!!!:-))

    VálaszTörlés
  10. CSatlakozom Ildikóhoz meg Évához, jó volt találkozni élőben is, és hogy együtt alkothattunk. Én is várom a következő alkalmat, szálkai nyarat, de addig még rengeteg dolgunk van!
    Puszi!
    És persze gratulálok a csodás gallérjaidhoz!

    VálaszTörlés
  11. Csodálatos gallérokat hoztál!
    Kérlek, látogass meg!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...