2012. 01. 27.

pénteki PEYOTE parádé - Teszugi keltái

Teszugi nem csak gyöngyöt fűz, rajzol, üveget fest, hanem gyönyörű csomózott karikat is készít. Régóta vissza-visszajárok a blogjába, nézegetni a munkáit. Már máskor is kedvet kaptam tőle, hogy megpróbáljam követni a gyakorlatban is. Még novemberben szerettem bele két kelta mintás alkotásába. Elhatároztam, hogy gyöngyösítem őket. Íme:



Azt remélem, nem hozok szégyent velük az eredeti alkotójukra. Mindenesetre köszönöm Teszuginak, hogy megmutatta az inspiráló munkáit.

8 megjegyzés:

  1. Alig jutok szóhoz, mindkettőtöknek csak gratulálni tudok

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű! Az első különösen tetszik! Egyszer megfűzöm. Köszönöm, hogy megmutattad. A szép a második is, nekem egy kicsit sok színből áll, biztosan eltéveszteném.

    VálaszTörlés
  3. son preciosos....gracias por compartir.....

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű szépek! (Mindkét kivitelben !)Köszönöm a mintákat !

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű minták! Bár nem biztos, hogy lesz türelmem hozzá ...

    VálaszTörlés
  6. Très très beau ces modèles ! J'adore le deuxième :) Votre blog est magnifique :) Bises de France, Nicole

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...